דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול משפחתי בשילוב שייט קייקים 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1638 פעמים ]

טיול משפחתי בחיק הטבע מלכד את המשפחה, מלמד את הדור הצעיר על צמחים, נופים וחיות ונותן להורים ולילדים הזדמנות לבילוי זמן איכות ביחד . טיול משפחתי בטבע כולל בדרך כלל הליכה ברגל ביערות או הרים , סיור באתרים היסטוריים וכדומה . אפשר לטייל עם המשפחה המצומצמת או לצרף גם את הסבים והדודים.  אחת הדרכים המלהיבות לבילוי משפחתי הוא שייט קייקים.

בצפון הארץ,  סמוך לכנרת ישנם מוקדים שונים של שייט קייקים. בטרם תחילת השיט מומלץ למרוח קרם הגנה ולחבוש בכובע וכן להביא כמות גדולה של מים. לפני היציאה לשייט המשתתפים נדרשים לציית לחוקי השייט: צריך לחגור חגורת ציפה במשך השיט כולו, אין אפשרות ירידה מהקייק במהלך השייט, צריך להימנע מחיכוך בעצים  וסלעים  בגדות הנחל או בעצמים בקרקעיתו, צריך להיזהר מהתהפכות הקייק וכדאי לנעול סנדל סגור או נעל במהלך השייט.

שייט קייקים למשפחות הוא במסלול רגוע החל מקטנטנים ועד לגדולים יותר את השייטים מלווים מדריכים מיומנים עוזרים במקרה הצורך.  המשפחה יוצאת לשייט כשהמבוגרים מלווים את  הילדים הקטנים ויוצאים לדרך . מתחילים לשוט לאורך הנחל ונכנסים לעולם קסום של צמחייה צפופה , פינות מסתור קסומות, חיות ייחודיות למקום,  מים זכים , שקט ושלווה . הילדים נהנים לשוט לאורך הנחל וממגע של המים הצלולים והקרירים . בחלק מהמסלולים מחכה בסוף מפל מים שהוא חוויה מרגשת עבור כולם .

עבור משפחות עם ילדים מעל גיל 14 קיים מסלולים יותר ממושכים והרפתקניים עם קטעי שייט עם זרמים חזקים יותר . למשפחות עם ילדים צעירים יש מסלול פחות ממושך ובלי זרימה חזקה ובנוסף ישנו מסלול המיועד לקטנטנים בני שנתיים עד חמש.

לשוט בקייק זו חוויה מלאת אדרנלין ובילוי משפחתי נפלא .  שייט משפחתי נמשך הוא כשעה לפחות. עיקר הפעילות היא בקיץ הלוהט בו השייט מהווה בילוי קריר ומוצל  . עם תום השייט  מסיעים את השייטים באוטובוסים ממוזגים בחזרה אל אתר הקייקים.  באתרי הקייקים יש מלתחות, שירותים,  בתי קפה, מסעדות איכותיות ושלל פעילויות מהנות לכל המשפחה. בחלק מאתרי הקייקים ניתן אף לישון באוהלים . האתרים המסודרים כוללים משטחי דשא גדולים, שפע של  צל, שולחנות לפיקניק וכל מה שצריך ללינה נוחה בשטח.

שילוב לינה בשטח עם קייקים ופעילויות נוספות בצפון, הוא חוויה נהדרת לילדים. בילוי בחוץ מוציא את הילדים מהישיבה  מול המחשבים והטלוויזיה, מעודד אותם לפעילות ספורטיבית והם לומדים להכיר מקרוב את הטבע. הילדים נהנים לישון בחוץ , מן המרחבים ומהשינוי באווירה.

את השייט ניתן לשלב עם אטרקציות    ויש מקומות בהם מציעים כרטיסים המשלבים כמה פעילויות . יש היצע גדול של אטרקציות בצפון ובניהן טיולי טרקטורונים, רכיבה על אופניים , קטיף דובדבנים , פארק מים, ביקור ברפת , מרכזי מבקרים ועוד. בצפון ישנם אזורים מקסימים לטיולי משפחות כמו שמורות טבע, בריכות טבעיות ונחלים .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב